Vad är meningen m livet?!

Den stora frågan, det eviga sökandet, vad går livet egentligen ut på?! Vi söker o söker o strävar o strävar men efter vad, det är jue endast en liten del av jordens befolkning tror på karma...Resten av oss måste jue iof på ngt sätt ändå göra det eftersom vi hela tiden lever efter samhällets normer o utan vidare köper "konceptet" ,varför, gör detta oss lyckligare?? Jag har en massa som jag är lycklig över som min fina familj, mina underbara vänner o en bäst pojkvän men ändå finns det en konstant känsla i magen efter mer, denna känsla finns oavsätt om jag är lycklig lr lessen,  finns lixom ingen anledning över huvudtaget som jag ser det, men det är som om samhället o framförallt vi själva vill plåga just oss själva, människan är allt ett bra sjukt släkte.... Tack för att DU fick mig o tänka o reflektera, inte för att jag är helt övertygad om att det hjälper men men....

Nu ska jag ta o packa o fokusera på ngt annat för imon så beger jag mig av till Sthlm o på tisdag troligen till Grekland o Kefalonia ;D

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Hoppas verkligen ni kommer iväg gumman! Tror du behöver det faktiskt! :)



Call me if you need me! Och call me whenever förståss!

2008-08-18 @ 11:20:51
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: lisa

Men KOM hem nån gång då!!! :'(

2008-08-27 @ 10:40:14
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katten

Meningen med livet är att du ska uppdatera din blogg!! :p

Har ni haft det bra i Greece??



Jag hoppas verkligen vi hinner laga Nisse så jag kan komma ner till dig nästa helg söt!



Puss

2008-08-28 @ 09:48:32
Så här skrev: Hanna

ja jag är inne här varje dag i hopp om en härlig uppdatering ;) haha! ja, ses sen :D på tiden! puss!

2008-08-29 @ 17:12:50
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0