Upp o ner, ner o upp...

Tack finaste Katta o Lisa för att ni är ni o att ni är mina vänner, tycker om er så oerhört mkt, vad skulle jag ta mig till utan er...Jag har nu lyssnat till era råd trots att ni ej vet vad mitt "problem" är...Jag har nu pratat m världens bästa, alltså Maja om mina funderingar o om hur hemsk jag känner mig (kanske inte fullt ut men till stor del iaf o det hjälpte), han är bäst, han ser det inte på samma vis som mig o han var förstående, i dag känns allt så mkt bättre som om en sten lätttat från mitt hjärta... Tänk så konstigt det kan vara att man ena dagen kan vara helt nere o andra dagen lycklig igen, det är jue bra att det finns saker man kan göra åt sin olycka, hoppas bara att den håller i sig angående problemet....

Längtar gör jag så oerhört mkt just nu, om en vecka befinner jag mig i Halmstad o ska få träffa min underbara Halmstad bruttor skojsigt värre, o om en o en halv vecka som kommer fina Katten o hennes karl ner till Halmstad o leker m mig o Maja (hoppas jag iaf, vi hade jue så mysigt förra året ;D) Lite av en tradition....

Nej nu ska jag ta o göra ngt vettigare ;P

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Tack o lov! :D



Är det nu man säger " I told you soo!"



Love you babe!

2008-08-04 @ 19:44:56
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katten

Alltid skönt när det vänder :D

Har supersvårt med pengar denna månad så det blir nog inge Halmstad nu... Men så fort sem.ers. och kometlönen kommer så vet du att jag åker ner :)

Pussa

2008-08-06 @ 23:04:56

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0