Skit Sverige!!!

Så jävla trist, utanför fönstret regnar det o det är nog absolut max 15 grader, och det är vad, 12 November, nej nej det är det 12 Augusti, kul kul njaeeeee..... Och jag är dessutom ledig tom den 1 September, det känns jue verkligen nödvändigt o vara ledig när det är en sån underbar sommar ;P.... Jaha, neggo som vanligt e jag minsann, varför kan jag inte vara glad, jag e jue ledig.....

POSITIVT (en liten touch av negativitet men på ett positivt sätt ;))

Jajajjajjajaj, nu befinner jag mig i Halmstad iaf i min eget lill krypin, mkt trevligt är det iaf, har saknat min lägenhet... Igår så var jag ute o roade mig m o äta middag, dricka alkohol o prata om sommarens alla bravader med större delen av min Halmstad elit ;) Skoj o träffa brudarna igen, men det är jue helt sannslöst hur sjuuuukt fort denna sommar har gått.... Jag har jue ej hunnit med, vad har jag gjort nån som har lust o uppdatera mig på den fronten?!

Idag har jag o min kära vän Goofy varit o gjort gelenaglar, detta är första gången i mitt liv, o då e jag jue ändå 25 ;P, känns ovant o lite konstigt men de är gryyyyyymt fina, undrar bara hur jag ska klara av att leva mitt liv som vanligt med dessa, ja ni vet, ta ut linser o framförallt torka sig i baken, en pers, fy sikket I-landsproblem hehhehhehhe....

Mer då.....Hmmmm, jo min Maja är påväg ner hit i skrivande stund, meningen var att vi skulle semestra i södra Sverige dessa 2 veckor men ska det vara ett sånt  här underbart väder som det vart hitills så kommer vi sticka utomlands nästa vecka, annars kommer jag nog inte få uppleva min 26 födelsedag ;) Lite semester i Sverige blir det iaf, för imon ska jag nämligen få se Lund, vi ska bo på hotell o äta en mumsig middag heeeelt gratis inte illa, grattis är gott....Hoppas på att Lund är en trevlig liten stad, hm är Lund mindre än Halmstad?! Jo så måste det vara va lr?!

Meeeeeera positivt är att i helgen så kommer Malin o Linda ner till Halmstad en sväng, ska bli sköj, dricka lite gött o snacka skit var väääääldigt länge sen jag träffade Linda o hon har nog en massa spännnade att berätta eftersom hon har vistats i Australien de senaste halvåret....

Ja, lite positiv var jag la nu lr, kan jag få tebax min plånbok nu,TACK!!!!!!!!


Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Fast om du läser detta inlägg noga en gång till så skickade du lite negativa hintar i NÄSTAN varje stycke....

2008-08-12 @ 22:26:16
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0