Underbart.....

Nu sitter jag här hemma i Halmstad i min lägenhet, finns nog inget bättre än ens eget hem o visst jag har många hem på vissa sätt, men detta är mitt alldeles egna där jag är Drottning ;) Jag är här för att stanna nu, skolan börjar på måndag o jag har nog inte riktigt förstått det än, massa papper o annat o fixa tills dess, men men varför ha brottom jag har jue hela helgen på mig ;P. Skönt ska det minsann bli att få återgå till  min ensamma vardag, jag har mycket tänkade som ska göras beslut som ska fattas, om nuet o framtiden.....

Under veckan som gått har jag befunnit mig i Grekland nämare bestämt Karpathos med Maja, vi har haft en alldels alldeles underbar vecka med tempraturer på över 30 grader, sol, bad god mat o mys, den bästa uppstarten på en ny termin skulle jag nog vilja säga...  Ön vi var på var förvisso liten o de låg tydigen 20 år efter i turism jämfört m Kreta o Rhodos, så det var som sagt avslappning på hög nivå, underbart är det enda ordet som akn beskrvia den gågna veckan!

I skrivade stund sitter jag o väntar på Lisa o Hanna, vi ska åka o handla lite taco tillbehör o äta oss en mumsig middag, hoppas bara Lisa lyckades övertala Hanna till o äta taco..... Imon så ska jag modella, ja ni läste rätt, jag m mina 152 cm ska leka modell, hahhahah det är inte så allvarligt som det låter men skoj ska det bli iaf, hoppas att det som ska stayla o foto är riktigt duktiga, vill jue helst inte att sommarkilona ska synas ;D Frågan är bara vilka 3 outfitar jag ska ta m mig, kom gärna med förslag!!!

Det har varit mkt deppande i denna blogg i sommar o nu ska det som Goofy skulle sagt baske mig vara slut på det, men jag känner nästan lite dåliga vibbar när jag kollar på designen så det får nog bli ett projekt för fröknarna Skapa 1 o 2 o göra ngt åt, annars kanske jag ger upp min blogg ;) Nehee varför ska jag alltid göra så, hemsk människa är jag! En bättre formulering kommer här, jag skulle vara Goofy o Hanna evigt tacksam om ni ville ta er ett par minuter o hjälpa mig o designa om min blogg, sååååå attityden måste vara rätt....

Nej om jag ska ta o sortera min tvätt nu, fy så skoj det ska bli, på riktigt bara min egen skitiga tvätt, oxå ett enda ord som kan beskriva den känslan underbart UNDERBART!!!!!

Ha en UNDERBAR(t) helg mina små rumpnissar...


Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

hahaha, du är för go vännen :) härligt med uppdatering! glädjer mig greklandresan var till belåtenhet! :) Ses snart! pussa

2008-08-29 @ 17:57:04
URL: http://spraka.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Var just inne på facebook och fattar ingenting???

:'(

2008-08-29 @ 23:16:52

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0