Nu jävlar....

.....Lr snart jävlar iaf... Jag ska ta mig fan gå ner i vikt nu lr snart iaf, 5 kilo ska vara borta tills Kattas bröllop, hur jag ska göra vad det gäller maten det är en bra fråga, nån som har några bra tips som de vill dela m sig av?! Vad det gäller träning så kommer det blir 3 dagar i veckan, powerwalks o jogging...Anledningen till att jag ej börjar nu på en gång är dels att jag har semester dels att det är mkt annat som tar upp min tid....Tror ni att man kan gå ner 5 kilo på rygt 2 månader?!

Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

I believe soo.. Inte för att du behöver det dock..

2008-08-15 @ 00:23:01
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katten

Yepp, jag har gjort det sen juni så det går, men instämmer med föregående talare!!!!!!!!!!

2008-08-15 @ 08:56:54

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0