Imorn börjar allvaret...

.....Jaaa så är det, vart tog sommaren 2008 vägen egentligen?! Imon börjar som sagt allvaret, alltså skolan börjar, jag har nog inte riktigt förstått det ännu o kommer troligen inte heller att göra det förns imon när jag sitter i föreläsningssalen. Sommaren är borta o hösten närmar sig men stormsteg, det är redan mörk ute o klockan är strax efter 21, märkigt hur fort det går... Det är mer saker som jag ska ta tag i imon, 1 September är det imon o om drygt 2 månader ska jag vara tärna på min fina vän Kattas bröllop o tills dess så ska 5 kilo o x antal cm bort från min kropp. Så imon ska det börjas o jag ska ta mig fan lyckas denna gången, i vanliga fall har jag så sjukt dålig självdisiplin men denna gången känns det faktiskt aninges annorlunda, det blir konditionsträning 3-4 gånger i veckan i form av Powerwalks o joggingturer. Kosten ska jue självklart ändras, bort med kolhydrater som ris, pasta, bröd o potatis, det mesta av sockeret ska även det veck, hur sjukt det än låter så är det faktiskt så att jag längtar, inte bara tills kilona o centimertarna är borta utan även till att få komma igång!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0