Hatar vs Hatad....

Ja what to say...Ja hatar att sommaren snart är över, känns som en stor klump i magen, varför ska den försvinna så himla fort, inge skoj alls, vart tog den vägen lixom, vad har jag gjort, jag hann inte med kan vi ta om den???

Hatad är jag så in i norden av mig själv, jag är en hemsk människa, ego, elak, o ja en massa mer, önskar jag hade ett skal som skalman där jag kunde krypa in o gömma mig från omvärlden o framförallt mig själv.....

Inte Pest vs Kolera för mig dessa dagar utan PEST o KOLERA...Imon börjar jag min sista arbetsvecka, o det känns inte ens skoj, vill jobba mer,känna mer pengar o sluta vara allmänt förvirrad, save me from my self, grym låt o är just så jag känner just nu....


Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

När jag mår dåligt mår du bra, när jag mår bra mår du dåligt! Why baby why!



Eller ja, din smärta är min smärta typ. Tycker inte om när du mår skit! :(

2008-08-03 @ 19:58:42
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: lisa

1. Lördag och söndag är heliga som sagt. Ingen träning, och vi ska gotta oss i alkohol o onyttigheter som vanligt så du behöver inte oroa dig!



2. Jag glömde bort att färga, tar det nästa helg ist,,, eller imorrn förresten..



3. Jag har en ännu bättre idé! Vi pysslar ihop. :P Du gör ditt egna lilla armband istället! :D

2008-08-03 @ 21:55:03
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Ja det är bra att vara självkritisk men inte fullt så mkt som du är nu lilla söt! Tänk på vad bra du är egentligen, inte skulle du väl ha så många underbara människor omkring dig om du var en dum människa? Men du har ju rätt i att ett blogginlägg bestäms av dagsformen och mår man inte bra så blir inlägget därefter. Men du ska se att det blir bättre, du får tänka på sånt du har att se fram emot i alla fall :) Kram

2008-08-04 @ 11:59:59

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0