Film, vin o mysssssssssss

Ja det är precis vad som stått på schemat för kvällen, härligt ;) Jag o Maja har ätit tacos druckit vin o tittat på film m en av Hollywoods töntigaste skådespelare Jon Heder, för er som inte vet vem det är så kanske filmen Napoleon Dynamite ringer en klocka?! Ja den filmen har jag iaf sett bra många gånger o det må så vara att det är lite störd humor men han e lättsam nördig o bra skoj.....Ja vi har jue inte sett Napoleon Dynamite ikväll utan Mama`s Boy m Jon Heder o Diane Keaton sjuuuukt skoj ;D Det är nästan så nördigt att jag skäms men.....

Vad har annars hänt idag, hmmm jo vi var på Ullared, riktigt illa som vanligt så gör jag av med en massa pengar när jag åker dit även fast man inte ska ha ngt.....På min köplista stod det, duschkräm, tandborste o avsminkningsservetter hur fan kunde dessa 3 varor sluta på 650 kr?! Ja ingen idee att ens blir förvånad ALLTID åker man därifrån m ett kvitto på minst 500 kr o vad har man fått, ja det är frågan det....

Jaha nu var det helg igen känner att jag inte riktigt hänger med men men sånt e livet, imon kommer Linda o Malin ner hit, Linda ska tydligen hämta nån hund....Så imon kväll så blir det troligen Bulls för oss tre, kankse Josefine skulle haka på oxå skojsigt o vet ni det bästa av allt vädret skulle vara najs om få imon m.....TACK finaste Goofy!!!!

Vad har ni flr er en kväll om denna då mina små rumpnissar?!


Over and Out!!!



Napoleon Dynamite



Mama`s Boy as Jeffrey Mannus

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Vaddå? Är det jag som fixat vädret?



Och du, gnäll för fasen inte om din ekonomi.. Jag stryker härmed det jag skrev till det förra inlägget! Lagom av allt är bäst!

2008-08-16 @ 00:28:55
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: lisa

Nej o nej du har inte belastat med mig något.. Jo, det du belastar mig med är det faktum att du kanske inte rikigt mår som du skulle vilja. Men anledningen till att du mår som du mår är ingen belastning alls! Jag finns alltid här för dig gumman min!

2008-08-16 @ 09:02:46
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0