Fattig, fattigare, FATTIGAST!!!

Fy ush blä o tvi, det är verkligen inge skoj alls att i princip alltid vara utan pengar..... Jag har jue jobbat 7 veckor i sommar o tom fått betalt för det men vart har pengarna tagit vägen?! Visserligen så har jue på 2 månader haft räkningar på drygt 10 000 kr, blir jue lixom inte så mkt kvar sen....Jag hade verkligen det riktigt bra förra sommaren när jag kunde hyra ut min lägenhet o dessutom slippa betala hyra hos Maja..... Då kändes det iof oxå som jag aldrig hade pengar men det var jue verkligen ingenting emot hur det känns just nu o som det gjort heeeela denna sommaren.... Ja what 2 do, klaga känns jue alltid lite bättre men inte fan gör det mig rikare, kanske få ta o hoppa av skolan o jobba, för detta är ta mig fan det värsta som finns......


Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

ELLER så slutar du shoppa så mycket du gör, lägga pengar på alkohol som du gör, inte äter ute så mycket som du gör.... Inte för att du kanske gör det så överdrivet mycket men du kan säkerligen dra ner lite på det...

2008-08-15 @ 23:13:36
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

hahah vi vet ju va de e som kostar....dina piller hahah

2008-08-21 @ 03:11:39

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0