En evig väntan....

Ja, vi sitter här o väntar på att sista minuten priserna ska gå ner, men det går sjuuukt långsamt, jag har satt min maxgräns på 2000 kr mer ska man ta mig fan inte behöva betala för en sista minuten! Det var jue bara ett par år sedan som jag åkte sista minuten o då låg priserna på 1500, både i början o i slutet av sommaren, vad har hänt?! Kan det vara bensin priserna o kronan, inge skoj iaf :( Jag hade velat åkta till Turkiet, men där blev det tvär nej från Majas sida, o efetersom det är han som kommer betala mest så blir det han som får bestämma, hans val är Grekland, o jag e uue faktiskt vääääldigt nöjd iaf, får jue njuta av sol, bad, utflykter o mysiga middag såååååå.....

Igår så var jue Malin o Linda här, mkt skoj vi var ute o drack lite gott o snacka skit på Bulls, det var jue en härlig sommarkväll här i Halmstad igår... Idag så var jag o Maja med o hämtade Lindas hund så himlans söt.... Maja var en riktig mjukis o pratade bebissspråk o mjäkade m den lilla hahhahhaha, han var värst o han e jue inte ens tjej, lr lite kanske ;P

Jajajja hoppas ni haft en grym helg mina små rumpnissar, nu ska jag fortsätta roa mig m o kolla sista minuten priserna.....


Over and Out!!!





Ungefär såhär såg lilla Lola ut, dock var hon mindre o lite mer vit, sååååå söt ;D







Detta är Kefalonia, Grekland där vi troligen kommer befinna oss på tisdag ;D

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0