Booooooring....

Jag har ingen som helst lust att blogga just nu, men jag tänkte iaf bjuda er på ngt o det blir.......

10 favoriter:
Färg:
Röd, kärlekens färg ;P
Mat: Hmmmm, allätare e jag nog allt.
Band: Paolo Nutini.
Film: Butterfly on a weel.
Bok: Hm inte en blekaste läser inte så mkt
Sport: Kick boxning, Judo, Hockey.
Årstid: Sommaren är definitivt bäst!!!.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Cookie dough
Tid på dygnet: Lägg dags, älskar o sova :)

9 för tillfället:
Humör: Förrvirrad
Smak: Vaddå?
Kläder: Svarta shorts, grått oversize linne.
Bakgrund: Vaddå igen....
Nagellack: Cerist
Tid: 18.11.
Omgivning: Majas lägenhet.
Irritationsobjekt: Att jag e en sjukt dålig människa.

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Finns jue en hel drös av dem så.....
Screen name: Sponge
Husdjur: Kanin, Pelle, älskade honom så....
Piercing: Öronen.
Förälskelse: Jimmy.
Musik: Hm kankse New kids on the block
Bil: Världens finaste Betti, som e en micra.
Ord : No clue

7 senaste:
Cigarett:
Några timmar sen.
Mat: Cesarsallad
Dryck: Vatten.
Biltur: I förrgår till stranden.
Tv-program: Two and a half men.
Spelad låt: Better in time.
Köpta klädesplagg: En paaartey topp.

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja.
Brutit mot lagen: Jupp....
Blivit arresterad: Nope....
Badat naken: Jupp....
Varit med på TV: Jupp, plus m Sverker is the shit ;D.
Kysst någon du inte känner: Jupp.

5 nej tack:
Kläder: Magkorta toppar.
Mat: Pölsa.
Musik: Hårdrock.
Dryck: Jäger.
Personlighetsdrag: Oärliga människor.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Festa....
Du kan höra just nu: Minneas dräglande hon sover nämligen.
Du inte kan leva utan: Vänner, familj och Maja.
Du gör när du har tråkigt: Surfar, pratar i tele, kollar på nån film eller sover.

3 personer:

Du kan berätta allt för: Det finns flera som jag skulle kunna göra det för, men ingen som jag gör det för.... .
Du tycker om: Maja, mina vänner, min familj och LAKRITS....
Du inte gillar: Hmmm säker mkt men eftersom jag e hunrug nu så säger jag korv.

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe!
Vår eller höst: Våren definitivt, sommaren e jue runt hörnet då :)

1 önskan: Oojojojo att jag blev en bättre människa!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Hahaahahahhhahahahahahahahahaha 3 personer du tycker om :familjen maja och lakrits.. eh okej! :D

3 personer du inte tycker om: korv!



Hahahahahahahahahahaha du e då för tokig du!

2008-08-02 @ 21:10:28
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: lisa

Jag har tagit bort mååååååånga inlägg!

2008-08-02 @ 21:11:35
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0