Är det det här som kallas kärlek?!

Hmmm, ja frågan är vad är kärlek, finns nog en massa olika sätt o beskriva kärleken... Jag skulle vilja påstå att jag o Maja är kära, mest kära är vi nog såhär dags på kvällen, då vi sitter framför varsin burk, han TVn o jag datan.... Skulle nån av oss vilja inleda ett samtal, när vi är så sjukt inne i det vi gör skulle det troligen låta såhär om jag ville prata....

S: Älskling.....

Tystnad nån minut...

S: Maja...(Nu i ett högre röstläge)

Tysnad.....

S: Hohoohohoo, kan du lyssna lr?! (Skrikandes)

M: Va, vad e det vad vill du, jag kollar jue på TV.....

S: Suck, ville jue egentligen inget mer än att tjaaaa säga ngt, men blir ändå lite putt.....

Om Maja skulle vilja säga ngt skulle det kunde ske på följade sätt

M: Kan jag få internet kabeln nu????

S: Låtsas inte höra....

M: Upprepar sig....

S: Jaaaaa vänta lite jag ska bara....

Måste avslutningsvis tillägga att jag lovade bort internetsaldden för en timme sen ;D.... Ja, detta är kärlek när den är som bäst, på varstitt håll ;P


Over and Out!!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Haha.. sötnötar! Jag kan verkligen se det framför mig!

2008-08-05 @ 19:19:28
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0