Stress

Fy... Jag fungerar verkligen uruselt under stress ingeting blir som det ska...Jag är inte van vid o ha massor o göra under en dag...Två saker som typ skola o data funkar utmärkt., tycker om mitt lugna tråkiga liv :)
Idag har det vart skola, träning, städning och disk o än är inte dagen slut...Ska ta snart gå o duscha för att sedan träffa upp ett gäng goa brudar på stan för lite middag kvibille späckad fläskfilè m potatisgrantäng mums, sen ska jag gå o posta ett paket inte varje dag man gör det minsann:) o sen runt 22 tiden så kommer min Maja ner, är lite arg på honom dock men det brukar gå över rätt fort, tur att jag inte är så långsint!


Jjajajja nu får jag la ta tag i det sista!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

ojoj, jag är imponerad över ditt aktiva bloggande. forstätt med det ;) tre till ikväll! :D

2008-04-29 @ 17:53:52
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: Lisa

Just det.. Minst 5 inlägg per
dag annars vill jag aldrig mer höra ditt gnäll om kasst uppdaterande!

2008-04-29 @ 18:11:27
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0