I`m back....Here to stay?!

Hej hoppsan i galoppsan!!

Ja..Ryket sprider sig fort tydligen (om dig asså min kära blogg) Ingen skulle jue få veta föräns om en månad när du var det finaste bloggen på markanden :) Men ja nu vet jue iaf ett tital personer om dig så jag får la bjuda till lite!

Ja som sagt e bloggen under uppbyggnad, Lisa o jag jobbar på :) (mest Lisa) Så om ni har några ideer om vad man kan göra eller tror att ni är till nån hjälp får ni JÄTTE gärna tipsa mig om hurman gör o sånt!

Ja denna vecka blir minsann intensiv men ack så rolig! Kväll kommer min Maja o på frdag dyker Malin o MIa upp ska bli sköj! Hoppas bara på fin fint väder så att vi kan vara ute, vill jue visa hur fint Halmstad är!

Just komit hem från träning m Joahnna, fy så jobbigt det var men en eloge till oss för vi e så duktiga har varit det i 2 hela dagar nu :)

Nej nu ska jag ta o städa för här ser ut som Hiroshima!

Är ni riktigt snälla så kanske jag bjuder på ett inlägg till efeter städ o dusch!!

Ha det gott mina goa läsare!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0