Hemma igen....I väntans tider...

Ja nu var jag hemma igen... Var o åt en sjuuukt mumsig Kvibille späckad fläskgilè m potatisgratäng o  drack ett mkt gott rött vin till detta. Detta gjordes m sju andra goa flickor ikväll, Efter middagen så gick jag, Lisa o Johanna till en utesevering o tog oss ett glas extra mkt trevligt! Enna goa tösser ni är tjejer!!!!

Ja snart borde min Maja komma, han åkte från Sthlm vid 1830, men har stannat i Södertälje på vägen o antagligen ätit sig ngt oxå så nog därför det tagit sån tid. 

Ja, morgondagen bjuder även den på massa trevligheter. Vi lär jue gå en sväng på stan jag o Maja o shoppa lite trevligheter. Sen bär det av för att inhandla grill o diverse tillbehör som ska avnjutas i solen på Bolmens, därefter blir det nog kubb o annat för att slutligen hamna på ngt uteställe här i Halmstad för o roa oss kungligt!

Ja får la se om jag lyckas få till ngt inlägg imon, som sagt jag e jue inte så bra på att göra massa saker på en dag :)

Sov gott o Dröm sött!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

när du klicka in på en blogg och ska kommenterar så skriver du ju in sponge eller sandra,.. i fältet under står det URL/bloggadress.. där skriver du in din adress babe!!

Lyssnat på EM låten? den var bra faktiskt! :)

2008-04-29 @ 23:46:26
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0