Försöker gud säga mig ngt?!

Jag ringer till Maja börjar bli lite smått orolig för vart han tagit vägen. (Ingen fara dock han var 1 mil från Halmstad)

Sånt här händer bara i filmer inte i verkligheten, varför varför VARFÖR??? Vad ska jag nu göra...

Jag lägger på m Maja o ska stoppa ner mobilen i fickan o den plumsar rakt ner i toaletten ( skulle kissa vad gör man annars på toa :)

Jag vet att min mobil e kass o att jag borde bytt ut den för länge länge sen men nej jag har inte gjort det... Nu MÅSTE jag fixa en ny mobil o det är fort, har jue ingen hemtelefon...Fy så jobbigt o inga nummer kvar efetrsom både mobilen o simkortet värgar fungera... Hur ska folk kunna nå mig o jag alla viktiga människor i mitt liv, ush detta kommer kännas ännu värre imon..


Snälla tyck lite synd om mig, kommer troligen kännas lite bättre då..........................


Gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jag e så arg nu... Finner inga ord!!!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

hahaha! låter som något jag hade kunnat göra... har tappat en gammal ericsson i ett glas med miniralvatten... den blev sig aldrig lik igen... men sen tappade jag min förra telefon i toaletten en gång och den blev hyffsad faktiskt. Pappa blåste med hårblås inne i den... testat det? :)

Dessutom måste jag säga att du slår inte min kusin... hon råkade spola ner mormors mobil!!!!!

2008-04-30 @ 08:08:24
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: Katta

Haha så typiskt dig gumman men visst är det synd om dig, men Gud försöker nog säga nåt att du ska bli snällare mot din lilla Katten kanske moahaha

Förresten hur orkar du blogga fyrtioelva gånger om dan, jag får knappt ihop till ett inlägg per dag....

2008-04-30 @ 08:36:37
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Så här skrev: Lisa

Ja du vet ju vad jag tycker... Jag är lycklig, jag avskyr den fonen du har nu så det var bara bra att detta hände.... :D

2008-04-30 @ 09:27:57
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0